Laadruimtebekleding

Bescherming van de laadruimte:
Ook de laadruimte van bedrijfsauto’s is ons werkterrein.
Voor deze laadruimte bieden wij alle beschermingsmiddelen om er een functionele werkruimte van te maken.
In tegenstelling tot af fabriek geleverde betimmeringen zijn onze materialen zwaarder van kwaliteit.

  • Vloerplaat wordt verlijmd en af gekit
  • Wandbekleding wordt minimaal om de 20cm geschroefd en is 7mm dik
  • Lat om lat: tussenruimte maximaal 7cm. Optie: verlijmen aan het chassis

Bovendien voorkomt u schade aan de auto en de lading.
Deze investering verdient zichzelf altijd terug.

Wanden

Wandbekleding van VHD voldoet aan de zwaarste kwaliteitseisen.

De panelen, vervaardigd van 4 of 7 mm berkentriplex, zijn watervast verlijmd en aan beide zijden voorzien van een duurzame, afwasbare fenolcoating.

Het materiaal is zeer buigzaam, volgt de ronding van de auto, waardoor de laadruimte optimaal benut wordt.

Vloerplaten antislip betonplex

VHD gebruikt voor haar producten de beste materialen. Zo zijn de vloerplaten opgebouwd uit Europese hardhout fineren, verlijmd met fenollijm (watervast) en voorzien van een veilige en duurzame antislip laag.

De platen worden op de ondervloer verlijmd en rondom af gekit, waardoor er een slijtvaste, olie- en waterbestendige bescherming van de laadvloer ontstaat. De vloerplaat wordt afgewerkt met aluminium bescherm strips .

De werkvloer van uw bedrijfswagen wordt in zijn geheel vlak en dus zeer praktisch in gebruik. De vloerplaten zijn naadloze platen tot een lengte van 3.30 m, bestaande uit hoogwaardig watervast multiplex met een laag eigen gewicht.

Tussenwanden

Onze tussenwanden zijn vervaardigd van glasvezelversterkt polyester.

Voor de meeste bedrijfswagens hebben wij een kopschot. Ze leveren extra ruimte voor de bestuurder. Ook andere aspecten zijn van belang zoals veiligheid en comfort.

Met een kopschot is men in ieder geval verzekerd dat de lading in de laadruimte blijft.
Vooral bij een volledig kopschot wordt de ruimte vrijwel altijd volledig afgesloten, in de wintermaanden heeft men dan veel eerder de cabine ruimte op temperatuur en is vochtaanslag eerder van de ramen verdwenen.